EROTISCH MASSAGE VOOR VROUWEN.

Als #masseur, met een eigen praktijk hoorde ik -achteraf- dat #vrouwen tijdens de massage

wensten dat ook #bovenbenen, #billen en #borsten expliciter #gemasseerd zouden worden.

Nu is een massage een #intiem gebeuren, hoe zakelijk de aankondiging en aankleding ook is, een vreemde raakt uw #lichaam aan.

Dat daarbij soms andere verlangens gewekt worden is helemaal oké en behoeft geen oordeel.

Gewoonlijk worden deze, soms als #erotisch ervaren gevoelens genegeerd en zelden uitgesproken.

Omdat ik het -naast mijn broodwinning- als een kundigheid ervaar om een ander te laten genieten is het jammer dat deze wensen onbesproken blijven.

Daarom wil ik de mogelijkheid openhouden om uw hele lichaam te masseren.

Afhankelijk van uw fysieke of verbale reactie zal vanzelf duidelijk worden hoe de massage moet verlopen.

Uitgangspunt is een -heerlijke- #ontspanningsmassage. Afhankelijk van het verloop, de vertrouwdheid die er eventueel ontstaat,

zal ik ook die #delen masseren die bij een reguliere massage onaangeraakt blijven.

Mij bewust van de #kwetsbaarheid van uw positie zal ik me terughoudend opstellen en uit mijzelf geen initiatieven nemen.

Natuurlijk begrijp ik dat ik mij met dit #aanbod op glad ijs begeef en de verdenking op me laad om slechts mijzelf te dienen.

Nu, dat is ook zo, maar wel enkel om het feit dat ik geniet als ik de ander zo volledig mogelijk kan aanvoelen en daarop kan inspelen met

mijn #handen als middel.

7 jaar werk ik nu als part-time masseur (omg. #Assen)

Ben opgeleid als #ontspanningsmasseur en heb #cursussen #sportmassage gevolgd.

Mijn massage wordt vaak als meditatief ervaren. Ik ben 188 cm lang, 43 jaar en wordt als jongensachtig omschreven.

Ik heb grote sterke maar fijngevoelige handen.

Een massage duurt ruim 5 kwartier en kost 75 euro.

Bij voorkeur werk ik vanuit mijn huis maar elders is bespreekbaar.

De massage vindt plaats in een warme ruime #kamer met gedempd licht en zachte muziek.

Ik gebruik warme #olie. Zachte aanrakingen wissel ik af met stevige diepe #spiermassage.

De delen welke niet #gemasseerd worden houd ik warm onder een doek.

Nadere info volgt na mailcontact.

Peter.