Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

gratis beginnerslessen Hatha Yoga in Assen

  • Hatha Yoga

    Ik volg een docentenopleiding Hatha Yoga en wil in verband hiermee graag gratis oefenlessen Hatha Yoga aan beginners geven. Regio Assen.

  • Marjan

    Hallo,

    Ik zou het leuk vinden om eens hatha yoga te doen. Heb één keer mee gedaan in een sportcentrum. Daar waren allemaal gevordenden en ik kon het niet volgen. Graag wil ik eens aan je oefenlessen deelnemen.

    Mail me maar als het nog van toepassing is.

    Groet, Marjan

    Assen

  • Stefanie

    Ook ik ben geïnterresseerd, wil graag yoga doen om me wat beter te ontspannen, maar weet niets van yoga, vind het veelal nogal zweverig. Dit lijkt me leuk om er mee kennis te maken. Ik kan echter alleen op doordeweekse avonden.

    Hou me svp op de hoogte.

  • Michel

    Hallo,

    Het lijkt me superleuk om eens mee te doen. Verder heb ik geen ervaring met Yoga maar ik wil het wel graag eens proberen.

    Ik hoop dat ik nog optijd ben.

    Groeten ,

    Michel.

  • Priscilla

    Ook ik wil graag kennismaken met de kunst van yoga. Het lijkt me een goede manier om tot rust te komen. Ik zou graag meedoen en ben doordeweeks in de avonden beschikbaar. Groetjes Priscilla

  • Priscilla

    Ook ik wil graag kennismaken met de kunst van yoga. Het lijkt me een goede manier om tot rust te komen. Ik zou graag meedoen en ben doordeweeks in de avonden beschikbaar. Groetjes Priscilla

  • Ella

    Hoi, ben je al begonnen met de yoga lessen?

    Ik heb interesse, laat me even weten of ik niet te laat ben.

    Groet Ella

  • Stefanie

    Mijn moeder en ik willen graag Yoga lessen volgen, waar wordt dat precies gehouden?

    Mvg, Stefanie.

  • Anniek

    Ik wil graag yoga lessen volgen, bent u inmiddels al klaar met de docentenopleiding en geeft u al yogalessen?

    ZO ja dan zou ik daar graag meer over willen weten!

    ik hoop van u te horen,

    vrgr Anniek