Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Schoonmaakster gezocht

  • Cat

    Omdat we het vreselijk druk hebben zijn we op zoek naar een schoonmaakster die van aanpakken weet en ons 1 keer in de week een ochtend kan komen ontlasten.

    De werkzaamheden bestaan dan ongeveer uit: stofzuigen, afstoffen, dweilen, sanitair schoonmaken en eens in de 4 tot 6 weken de ramen wassen.

    Eventueel ook strijken maar dat is dan in overleg.

    We wonen in het centrum van Assen en we zouden het liefst zo snel mogenlijk iemand vinden die dit wil doen.

    De eerste keer is het dan voor een grote schoonmaak want zoals aangegeven, we hebben het druk en dus een beetje last van achterstallig onderhoud maar daarna voor 1 ochtend in de week.

    Betaling in overleg.

    Heb je interesse reageer dan op de advertentie en laat een e-mail adres achter dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op.

    Cat

  • Dagmar

    Hallo Cat,

    Zijn jullie inmiddels voorzien van een schoonmaakster?

    gr. Dagmar

  • Rina

    Hallo, ik dacht ik probeer nog wel even te reageren.

    Hebben jullie al een schoonmaakster gevonden???

    groetjes Rina

  • Ria Haan

    U bent op zoek naar een huishoudelijke hulp in Assen.

    Ik ben 43 jaar en op zoek naar een huishoudelijke baan. Ik woon in Assen.

    Mijn naam is Ria Haan, Neckarstraat 23, 9406VN Assen, tel. 0592-354232, email: riahaan@kpnplanet.nl.

    Ik hoop dat wij elkaar op deze manier kunnen helpen.

    Met vriendelijke groeten, Ria Haan

  • Jessica

    Hallo,

    Ik ben jessica en ben 20 jaar. Ik woon in assen en zoek dan ook een leuk schoonmaakbaantje om mij vrije tijd mee op te vullen. Ik heb eerder schoonmaakwerk gedaan en doe dit ook naar de wens van de pesroon waar ik voor werk. Ik moet er wel bij zeggen dat dit vanaf 20 januari kan, omdat ik nu nog zit met mijn stage en deze dan heb afgerond en dan bijna klaar ben met mijn opleiding.

    groetjes, Jessica

  • E. Wieland

    Hallo, ik neem aan dat jullie inmiddels voorzien zijn? Ik werk zelf op het moment bij twee personen in het huishouden en zou er graag nog een paar uur bij hebben. Mochten jullie toch interesse hebben, dan ben ik te bereiken via: 06-17310283 of per mail: ellesw@planet.nl.

    Met vriendelijke groet,

    Elles Wieland