Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dance Classic

  • Cat

    Er moet mij iets van het hart wat de dance classic betreft.

    Ik denk dat ik als ik het zo om mij heen hoor hier niet alleen in sta.

    Want als ik in de kroeg met vrienden en kennisen(30+) het hier over heb vinden de meesten dit.

    Ik woon in Assen en regelmatig ga ik hier dan ook stappen.

    De Beef, 't Cafe en nog een paar kroegen zijn best gezellig..niks mis mee.

    Dan heb je een keer in de maand de dace classic in de Diana.

    Leuk…….een of 2 keer..

    Maar na tig keren heb je dat ook wel gezien.

    Elke keer de zelfde muziek..veel nummers komen 2 0f 3 keer langs op de zelfde avond.

    Ik ben een 30 plusser..vind dit best leuke muziek..maare..verzin eens wat anders?

    classic wil toch niet zeggen dat je geen jaren 90 of begin 2000 muziek kunt draaien.

    Dat is namelijk ook lekkere dansbare muziek.

    Zo langzamerhand begin ik hier in Assen een leuke tent te missen waar je eens uit je dak kunt gaan als je wilt dansen, en ik niet alleen.

    Voel me dan ook genoodzaakt om uit te wijken naar Groningen of andere plaatsen waar ze het wel begrijpen.

    En das toch best jammer want Assen kan dit ook wel.

    Volgens mij denken de heren/dames van hotel de jonge dat wij allemaal naar rtl fm of skyradio luisteren en niet meer van deze tijd zijn.

    nou..wake up call !!!!!

    Er zijn er denk ik meer die radio 3, yorin, slam fm of what ever hebben opstaan.

    Ik heb dus ergens in juni een mailtje gestuurd naar de bedenkers van de classic.

    Kreeg er keurig een terug dat ze i.d.d. een andere avond aan het bedenken waren omdat ze dit meer hoorden.

    In oktober werd er gezegd, zou er een andere avond komen.

    Volgens mij hebben we die gehad afgelopen vrijdag 7 oktober…..

    want ik kon in de agenda van de Diana niets vinden wat vernieuwend was.

    En ja wel….een Rock classic…groot succes..druk bezocht…(niet dus)

    In de kroeg draaien ze betere muziek

    Begrijp me niet verkeerd…de dance classic is best gezellig..

    Ik bezoek hem dan ook wel..maar 4 keer in het jaar was ook genoeg geweest.

    Dan kan u meer/mevrouw van hotel de Jonge voor die andere vrijdagen vast wel een leuke DJ vinden die wat eigentijdse dans muziek draait voor alles boven de 30 jaar.

    (de kinderen hebben de zaterdag al:))

    Zo…moest ff wat gall spuwen..

    Aangezien ik niet echt het gevoel krijg dat ze echt luisteren en mee denken daar.

    Groetjes,

    Cat

  • monique

    Ja, ik dacht dus vrijdag: LEUK, Rock Classic Party.

    Eerst even bij de `t cafe wat drinken en tegen elf uur die kant op. Er was dus haast niemand en met haast bedoel ik dan ook maar 6 mensen ofzo. Maar toch vol goede moed entree betaald en dansen. Tegen half 2 stopten ze ermee, te weinig animo, er waren serieus maar 10 gegadigden voor de Party! En dat terwijl er leuke muziek was. Nu vond ik sowieso in de kroegen dat er haast niemand was, gaan we tegenwoordig op vrijdag niet meer stappen?

    Maar een feest met muziek uit de 90 lijkt me ook leuk, kom ik ook. Misschien dat het wel komt in Diana. Ik ben 26 en dans nog graag, maar dat lukt inderdaad niet meer in Assen.

  • Cat

    Beste Monique

    Zou het niet mooi zijn als we straks t.z.t. een gigantische stroom van reacties kunnen laten zien aan de directie van Hotel de Jonge zodat we weer een soort van discotheek voor de oudere jongeren krijgen:)

    Misschien kunnen we hier wat op gang zetten.

    Dus……iedereen die zich aangesproken voelt, zet hier een reactie neer…

    Spread the word….

    Cat..

  • Es.

    Hee Cat..

    Ik ben het zo met je eens.

    Gewoon één avond in de maand met eigentijdse dans muziek.

    Classic begint een herhaling op herhaling op herhaling te worden.

    Succes met deze aktie..ik steun het in ieder geval:)

    Es.