Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

stel nou dat je......lees maar

  • geen fake hoor

    Lees deze adv goed…..

    Stel dat: je bent een vrouw/meid/stel met of zonder kids, je zit zwaar in de minima of er onder en er vallen meer deurwaarders dan regendruppels op je hoofd……..erger nog je zit in de WSNP en soms komen alle muren tegelijk op je af.

    Je denkt…. mijn god….. had ik maar rust, kon ik maar een paar dagen ff ergens naar toe, ff weg, ff uitrusten, ff mijn accu opladen.

    Maffe beetje gekke en prettig gestoorde ex zakenman, met leuk huisje en tuin biedt jou/jullie de mogelijkheid om een paar dagen lekker bij te komen in mijn huisje in een zeer rustige en relaxte omgeving.

    Reageer gerust en je krijgt uitgebreide info van me enne………….. voorwaarden uiteraard bespreekbaar maar ik ben zeker niet op…….. uit…… dit is absoluut geen fake adv, maar reacties met 1 regel worden weggegooid.

  • Cat

    Hallo maffe beetje gekke en prettig gestoorde ex zakenman,

    Ik moet zeggen het klinkt erg leuk, zo even een paar daagjes weg met de kids.

    Maar…hoe moet ik mij dat voorstellen en waar staat je huisje?

    In nederland of in het buitenland?

    Kun je me daar iets over vertellen?

    Het klinkt allemaal heel nobel..jij biedt de mogelijkheid om eens bij te tanken.

    Een beetje gezonde argwaan is er natuurlijk wel..lijkt me logisch.

    Dus…de volgende (van de vele) vraag is natuurlijk…wat beweegt je om je huisje aan te bieden?

    Ik hoop snel wat te horen want ik ben heel erg benieuwd (en misschien wel geïnteresseerd)

    Groetjes,

    Cat

  • Cat

    P.S. je mail adres werkt niet.

  • Cat

    Jammer dat je zelf aan geeft dat reacties met een regel worden weg gegooid en je zelf niet de moeite neemt om antwoord te sturen op een reactie !!!

    Ik heb 2 reactie's verstuurd en niks terug onvangen…dat vind ik raar.

    Doet me dus wel weer afvragen met wat voor een intentie je zo'n advertentie op het prikbord plaatst.

    Cat