Wat betreft de taal ben ik het volledig met schrijver eens,dit is te gek voor woorden.Hier schiet de nederlandse taal ook tekort.Wat betreft het opvoedingsgesticht denk ik meer aan een paar doorgedraaide psychologen uit Culemborg en Groningen, te weten Joke Herweijer en Welmoed Broer,die als reïntegratiepsychologen werken bij Kliq Groningen.Deze gestoorde personen doen aan verkeerde associaties.In plaats van dat zij mensen aan het werk helpen, plaatsen zij verkeerde en lasterlijke gegevens van reïntegrerende mensen op internet, sturen zij keer op keer deze gegevens door naar werkgevers met alle gevolgen van dien.Het zou beter zijn geweest als deze psychologen eerst naar het opvoedingsgesticht waren gegaan en een uitgebreid psychologisch onderzoek hadden ondergaan en tbr. waren gesteld om te voorkomen dat zij haar studie en kennis misbruiken voor haar eigen doeleinden,de gestoorde spelletjes die zij met elkaar spelen ook tijdens het reïntegratietraject.(waar ga ik heen?).Het antwoord lijkt mij nogal duidelijk: naar het opvoedingsgesticht!! Saillant detail: zij kunnen biertje,barbecue en Bob meenemen!!

Deze psychologen of moet ik zeggen psychopaten schieten hun doel volledig voorbij. Het zou beter zijn als deze mensen hun titel ontnomen wordt. Doch zelfs deze gedragsgestoorde psychologen kunnen hun gang maar gaan.Zij moeten samen met Verdonk heropgevoed worden tot doelgerichte scoorders die niet links en rechts om zich heen trappen.Hoe voelt het nu om zo op internet te staan???

Dear Bob,

Joke Herweijer is looking for the sexual women chemistry. She is in a desperate need for help.

Door: Bob

kto to xochet lexus

usa car loan

a kto to xochet kvartiru

ja xochu chtoby vse bylo zaebis

buy adipex

xochu sjezdit v piter

xochu vsegda ulybatsia novomu dniu

info car loan

xochu vsegda byt uverennym v zavtraqshnem dne

xochu vsegda postupat pravilno

xochu chtoby dobro bylo dobrom

cheap car loan

a zlo zlom

i nikak naoborot